Caracteristicile publicității contextuale. Eficacitatea și analiza publicității contextuale Instrumente pentru măsurarea eficienței publicității contextuale

Caracteristicile publicității contextuale. Eficacitatea și analiza publicității contextuale Instrumente pentru măsurarea eficienței publicității contextuale

Promovarea zilnică a site-urilor web este imposibilă fără o publicitate contextuală adecvată. Publicitatea contextuală pe Internet devine un element eficient al muncii SEO, care garantează popularitatea tot mai mare a paginilor care sunt folosite de motoarele de căutare. Publicitatea contextuală, în esență, este publicitatea text plătită, care apare atunci când sunt introduse interogări de căutare.

Un astfel de instrument devine cea mai bună opțiune pentru site-urile comerciale, care poate avea succes în rândul marketerilor țintă. Deoarece pozițiile de top în motoarele de căutare nu sunt disponibile din motive reduse, publicitatea contextuală este soluția corectă la problemă.

Publicitate contextuală pe Internet

Gestionarea publicității contextuale și evaluarea eficienței acesteia

Pentru a evalua eficacitatea, este suficient să folosiți rapid instrumente pentru a edita indicatori precum CTR (rata de clic), rata de clic, rata medie de clic și altele. În plus, este necesar să se evalueze eficacitatea comportamentului furnizorilor pe site-ul care se scurge. Nu numai atât, dar un potențial client a dat clic pe mesaje publicitare către site-ul dvs., este necesar ca acesta să facă o achiziție.

26.04.2018 Ora de citire: 8 ore

În primele articole ale seriei noastre despre publicitatea contextuală, am dezvăluit conceptele de bază ale Republicii Kârgâze și am explicat cum funcționează: acestea sunt faptele de bază, aspectele minime care sunt necesare pentru a prezenta o imagine mai largă. Astăzi, al treilea articol este despre ceva mai multă specializare: știm să analizăm publicitatea contextuală.

Analiza eficacității publicității contextuale: ce instrumente să folosiți

Yandex și Google au dezvoltat mecanisme analitice speciale pentru sistemele lor – Yandex.Metrica și Google Analytics. Aceste instrumente speciale, cum ar fi autoritatea înregistrării în cloud, pot înțelege ce este pe site după ce faceți clic pe raport (și sunt folosite și sistemele de analiză). Au capacități sistemice și funcționale, dar indiferent de motorul de căutare în care rulați campaniile, trebuie să vă stabiliți obiective.

Să aruncăm o privire la obiectivele Yandex.Metrica. Acest instrument analitic, Insurance Metrica, acoperă totul pe site - și nu contează, rapoartele clienților care intră, dar fără nicio integrare cu Direct, puteți prelua informații despre Republica Kârgâză. Pentru a vă asigura că totul este corect, trebuie să vă ajustați obiectivele. Scopul este acțiunea specifică a agentului de publicitate, care este de a se asigura că publicul răspunde la publicitatea publicitară.

Exemplul de realizare a obiectivelor la Yandex.Metrica

Este necesar să ajustați obiectivele imediat, deoarece în spatele lor există un mesaj despre munca Republicii Kârgâzești și ei înșiși vă permit să urmați pașii supraveghetorilor. De exemplu:

  • Punem marcajul „Număr de priviri” – este clar că sunt foarte multe vizite, în timpul cărora s-au privit cântecele poveștii;
  • Am pus eticheta „Pagini adăugate” – este clar că o pagină sau un număr de pagini au fost evidențiate pe site, că au urmărit alte mesaje sau că au dat clic pe butonul de e-mail și au a descărcat un fișier;
  • Punem „JavaScript-subjects” ca meta-etichetă – practic este posibil să folosim orice subiecte adecvate pe site, în care adresele paginilor nu se schimbă: faceți clic pe butonul, completați formularul, ora la care clientul este pe pagină;
  • Punem un „Marcă de depozit” - tot ceea ce a fost listat este inclus.

Un raport privind stabilirea obiectivelor directivei poate fi găsit în Yandex.Adoption.

După instalarea instrumentului de tratament Metrics pe pagină, datele despre nevoile dvs. vor începe să colecteze date pentru obiectivele dvs. și va fi generat un răspuns.

Ce poți afla din acest sunet?

  • Pentru ce campanii, campanii de publicitate, cuvinte cheie și expresii, cei care caută site-ul dvs. și l-au urmărit, precum și în ce regiune au găsit și de pe ce platformă de publicitate au mers la resursa dvs.
  • Cine este publicul tău: devii, vârstă, interese, similare analizate pentru tehnologie Crypto suplimentară.
  • Dacă campania și-a atins obiectivele - dacă clienții au acționat așa cum se așteptau: au dat clic pe e-mail, au salvat formulare, au descărcat fișiere, au crescut nevoia de mai multe pagini pe site, s-au înregistrat sau s-au abonat la lista de corespondență și așa mai departe. .
  • Dacă sunteți proprietarul unui magazin online, atunci folosind Metrics puteți vizualiza rapoarte despre tranzacțiile care au fost efectuate pe site-ul dvs., precum și date despre acele venituri aduse de piele și semnele tranzacțiilor cu cei mai importanți clienți. Innikom.
  • Chiar în interfața Metrics, puteți estima cât a fost cheltuită pentru publicitate, care este costul mediu al conversiilor, care este costul mediu sau total al unui clic pentru orice regiune, de exemplu.
  • Pentru serviciul suplimentar „Apel în scop”, puteți compara cât de eficient funcționează diferitele canale de comunicare: ca un înregistrator în cloud, selectați numere de telefon speciale, conectați la numere diferite, apoi numărul către site-ul și cartea de vizită virtuală sunt actualizate automat cu adresa corectă - astfel încât să puteți afla care canal este cel mai de încredere apel.

Cum arată lumina conform Yandex.Direct de la Metrica

La fel ca în Metrica, obțineți informații despre activitatea Republicii Kârgâzești din Google AdWords:

Cum arată raportul despre Kârgâzstan în Google Analytics?

Comerțul electronic în Google Analytics este mai complex în configurație și mai larg în rezultate, Metrica mai mică.

Există două tipuri de personalizare: standard (ca în Metrica) și extensii - cele mai importante și cele cu date de fundal foarte complexe. După ce am ajustat versiunea standard, știm datele despre preparat și câte mirosuri au fost puse împreună, apoi extensiile ne vor oferi informații despre diferitele tipuri de vânzători cu mărfuri, de exemplu:

  • faceți clic pe carduri de produse din catalog și căutați;
  • manipularea mărfurilor într-o pisică (de exemplu, adăugare și livrare);
  • raport de revizuire a formalizării contractului.

După finalizarea termenului, veți selecta două link-uri: „Prezentare generală a comerțului electronic” și „Eficacitatea produsului”. Înaintea lor include:

  • Informații despre veniturile din produse, ratele de conversie (un raport despre acestea este mai jos);
  • numărul mediu de bunuri într-o tranzacție;
  • mijlocul zilei;
  • informații despre cifra de afaceri a fondurilor;
  • Garanția mărfurilor, care permite cumpărătorilor să adauge bunuri la pisică și să completeze comenzile și altele asemenea.

De ce este util acest tip de e-commerce pentru magazinele online? Mai mult, acestea sunt, în esență, următoarele caracteristici ale comportamentului de cumpărare, care ajută la determinarea nu numai a strategiei magazinului online, ci și la înțelegerea cine trebuie să investească și cine nu; Ce vei aduce profit și ce nu. Acestea nu sunt doar date despre cât s-a vândut și câți bani s-au câștigat, ci mai degrabă indicatori clari care ne permit să identificăm beneficiile robotului și să protejăm banii reali.

KPI al publicității contextuale

KPI (în engleză: indicatori cheie de performanță) - indicatori cheie ai eficienței Republicii Kârgâz. Acestea sunt caracteristici care dau o idee despre cât de profitabilă este Republica Kârgâză pentru afaceri și cât de economic este cheltuit bugetul pentru acest canal.

Nu există șabloane pentru KPI și este imposibil de spus ce nivel de indicator al pielii poate fi și care va fi complet impecabil. O analiză ulterioară a acestor indicatori ajută la identificarea problemelor și la redirecționarea activității campaniei către canalul de venituri.

Odată ce datele despre tranzacționare au fost stabilite, rentabilitatea investiției poate fi obținută în Google Analytics la rubrica „Analiza Vitrate”, secțiunea „Trafic generat” și coloana „Rentabilitatea investiției în publicitate”.

Gestionarea publicității contextuale pune accent atât pe capacitățile analitice, cât și pe cele creative. Este important nu numai să analizați corect datele din recenzii și să compilați texte relevante, ci și să creați beneficii pentru campania dvs. de publicitate. Puteți afla cu noi cum să personalizați publicitatea contextuală de acest nivel, scrieți-ne și sunați-ne!

Publicitatea contextuală funcționează, funcționează timp de o lună, funcționează timp de două luni. Și miroși a niște bănuți grozavi. Și o piatră maiestuoasă apare în fața ta, iar pe ea este o inscripție: „Dacă optimizezi publicitatea, veniturile tale vor fi mari (sau poate mici). Dacă vă măriți bugetul de publicitate, veniturile vor crește, iar profiturile vor crește.”

Poți să arunci un mânz, să ai încredere în intuiția ta și să scrii despre „Bătălia psihicilor”. Am mai multă încredere în analize și cifre. Permiteți-ne să vă spunem secretele noastre șamanice despre eficiența publicității contextuale.

Cum să îmbunătățiți eficiența publicității contextuale

Indicatorul cheie pentru toate canalele de publicitate este prețul de achiziție sau CPO (Cost Per Order). Pentru a asigura prețul de achiziție, trebuie să cheltuiți bani pe câștiguri și să îi împărțiți într-un număr de plăți. CPO poate fi dezvoltat pentru întregul site, inclusiv pentru canalul pielii.

Cu cât prețul de achiziție este mai mic, cu atât canalul, campania și grupul sunt mai eficiente.

Pentru ca un număr mare de aplicații din canalul pielii să nu fie identificate în grosimea acestuia, vă recomand să vă configurați obiectivele în Yandex.Metrica și Google Analytics din timp, cel puțin peste câțiva ani.

Și pentru a înțelege câți bani trebuie să depui, pentru a scăpa de o promisiune, trebuie să-ți dai seama câți bănuți aduce omul obișnuit pentru afaceri.

Trebuie să avem grijă de cecul mediu, de marjă și de câte sute de sute de venituri suntem gata să cheltuim pentru a obține clienți noi, astfel încât să putem economisi și mai mulți bani pentru mașina fiului nostru și apartamentul companiei.

Este mai bine să ne uităm la indicatorul LTV mediu (Lifetime Value – profitul care este generat de la un client pentru întreaga oră de interacțiune cu el). Astfel de statistici sunt colectate de soartă și nu vor fi pentru totdeauna.

Oleno, nu înțeleg nimic, te rog să explici bine!

Pentru a fi mai clar, voi explica folosind date vechi de afaceri de la unul dintre clienții noștri – o agenție care vinde excursii în Caucaz și sanatoriul Belokurikha. Rata de conversie a site-ului este de 2,43%; în medie a unei vânzări, agenția a plătit 7.060 de ruble.

În mod semnificativ între lăcomia noastră se află indicatorii eficienței publicității contextuale, pe care ne concentrăm. Pentru a nu cheltui bani pe împrumuturi, nu poți cheltui mai mult de 100% din veniturile pe care teoretic le-ar putea aduce campania pentru a câștiga un lead.

Dacă trebuie să plătiți pentru telefonie, plătiți salarii personalului militar, iar serviciile „LidMashina” nu sunt, de asemenea, fără costuri. Iar proprietarul afacerii vrea mai multe venituri: cu cât mai multe, cu atât mai bine. Medicii, ne-am dat seama că cheltuim aproximativ 20% din profit pe câștiguri și la un preț de 1412 ruble pentru o vânzare sau 212 ruble pentru o aplicație (CPOo - prețul de vânzare calculat și CPLo - prețul calculat al gheții).

Pe baza rezultatelor, am identificat intervale în care am dorit să studiem indicatorii cheie.

Uimitor și realitate

Am examinat indicatorii cheie: sensul care este important și limita superioară, pentru care au fost depuse cerințe. Acum deschidem rapid Yandex.Metrica și Google Analytics și este important ca acestea să fie mai vechi decât CPL-ul real.

La Yandex.Metrica, un număr mare de aplicații pe toate canalele pot fi vizualizate în linkul standard „Dzherela, zvedenya”.

În tabel selectați o etichetă și vedeți câte aplicații a adus canalul pielii.

Puteți consulta informațiile de context din serviciile de publicitate Yandex.Direct și Google AdWords. Vom împărți costul numărului de aplicații și vom reduce oferta noastră reală de gheață. Apoi ori dansăm, ori plângem.

Dacă prețul gheții vă copleșește, în cursa pentru profit, pur și simplu turnați mai mulți bani în bugetul dvs. de publicitate. Dacă după astfel de manipulări CPL poate crește, trebuie să țineți degetul pe puls.

Ca și cum clientul este prea drag

Deoarece prețul publicității nu controlează sau, chiar mai rău, este mai mare decât valoarea maximă admisă - eficiența publicității contextuale este lipsită de avantaj. Deci, trebuie să sapi mai adânc.

Statisticile de la Yandex.Direct sunt mai ușor de văzut în Metrics. Deschidem un nou apel standard, îl selectăm din butoanele „Direct, Call” și indicăm locația necesară.

Acum știi câte aplicații există pentru campania de skin. Vitrati poate fi obținut din linkul „Direct - Vitrati”, dacă ați configurat corect integrarea celor două servicii, sau „Yandex.Direct”.

Statisticile Google AdWords sunt mai ușor vizibile în Google Analytics decât numărul de aplicații și cheltuieli. Pentru aceasta, selectați „Trafic Dzherel” – „AdWords” – „Campanii”. În primul rând, cele două servicii trebuie să fie sincronizate între ele.

Campaniile care nu vă controlează aplicația pot fi activate, verificate pentru beneficii și optimizate.

Eficacitatea publicității contextuale în clicuri

Un alt indicator care va ajuta la determinarea eficacității publicității contextuale este CPC sau rata de clic.

Să ne întoarcem la fundul nostru. În mod ideal, cheltuim puțin mai mult de 212 de ruble pentru o aplicație. Conversia site-ului – 2,43%. Tobto. Cererea este depusă pe aproximativ 41 de pagini de pe site. Acest afișaj se numește n și se calculează folosind următoarea formulă:

Prin urmare, CPC într-o lume ideală nu depășește 212/41 = 5 ruble 17 exemplare. Această valoare poate fi setată în „Directe” și AdWords ca cost maxim pe clic. Dacă vor fi puține afișări și tranziții, este mai bine să creșteți acest parametru pas cu pas până ajungeți la traficul necesar.

Creșterea costului maxim pe clic, amintiți-vă care este limita în spatele căreia puteți fi verificat pentru ruine și rele. Este ușor de deschis:

Eficacitatea publicității contextuale și a rentabilității investiției

Serviciile de analiză transversală oferă soluții simple și automate. Vei cheltui bani pe canalul skin și vei crește veniturile și vei returna investiția.

Deoarece nu este posibil să utilizați un astfel de serviciu, controlați doar costurile și prețurile aplicațiilor pentru canalul pielii și faceți-le din venituri. Pe cât am putut, am încercat tot posibilul să fac cuvântul.

Dar fiți pregătiți că optimizarea publicității fără a îmbunătăți rentabilitatea investiției pe canalul de piele poate da un rezultat negativ. În aplicația noastră, numărul de aplicații de la Yandex.Direct depășește CPLo cu 14%, iar aplicațiile de la Google AdWords cu 52%. Ale ROI de la AdWords este mai mare: am primit mai mult profit de pe acest canal pentru 22 de aplicații, mai puțin pentru 23 de la Yandex.Direct. Fă-o așa.

Îmi amintesc orele în care era posibil să ruleze publicitate contextuală pe site și să atragă clienți.

Pe măsură ce concurența a crescut, investițiile au crescut, dar eficiența a început să scadă.

Prin urmare, nu puteți cădea pur și simplu pentru întâmplare, trebuie să luați în considerare eficiența publicității contextuale și să pedepsiți constant viconul pentru greșelile sale.

Ale este imediat semnificativă. Contabilii care au ajustat publicitatea contextuală ar putea să nu poată influența eficacitatea acestor modele. De ce așa, vei înțelege curând.

Prin urmare, în fața noastră, va fi greu pentru liderii de afaceri, pentru care direcțiile aduc știri cu un număr mare de numere, de la care este imposibil să facem față. Dacă este vorba despre tine, atunci spune-ne în funcție de doza ta.

Unul câte unul

Începând un articol despre eficiența publicității contextuale bazată pe informații, ceea ce este publicitatea contextuală, în opinia mea, este proaste maniere. Dacă nu știți ce este, atunci sunteți binevenit să citiți acest articol

Are totul scris în detaliu și cu fund (ca toate articolele noastre).

Voi începe de la faptul că pentru contabilul care lucrează cu publicitate contextuală (director) și pentru proprietarul afacerii, pentru care directorul aduce aceste informații, eficiența - toate cuvintele diferite, criteriile și evaluările sunt diferite. .

În fruntea directorului

Pentru un regizor tipic, eficiența publicității contextuale este măsurată în 4 niveluri. Este rar să auzim un fakhivtsy care se poate mira mai departe și mai adânc:

  1. Mergi mai departe. Câți clienți au trecut la publicitate după lansarea publicității.
  2. CTR companie. Capacitatea de răspuns a afișărilor de anunțuri față de persoanele care au dat clic pe anunțuri.
  3. Preț pe clic. Cu publicitatea contextuală, plătiți mai mult pentru clicuri.
  4. Vidmov. Afișează numărul de persoane care au fost pe site mai puțin de 15 secunde (în Yandex.Metrics).

Korisno. Puteți admira cu ușurință primii doi indicatori ai eficienței publicității contextuale.

Pentru mai intuitiv, alegeți fie Google Analytics. Pentru a beneficia de rezultatele tale, vei avea nevoie de acces la un cont special de publicitate contextuală.

Directorii înșiși evaluează munca lor în spatele acestor afișaje. CTR mare? Prețul pe clic scade? Ce mai vrei de la mine? Jefuiesc totul minunat!”

Axa i începe în locul potrivit. Pentru că este mai bine să angajați totul în culori diferite.

SUNTEM DEJA MAI MULT DE 29.000 de oameni.
PORNIȚI

În fruntea olăriei

Pentru un manager de afaceri, eficiența publicității contextuale este exprimată după cum urmează.

Eu... Ideea aici este că există criterii clare după care un profesionist evaluează „eficacitatea publicității pe internet”.

Ale kh noma. Pentru unii, este valoarea promovării pe site, iar pentru alții, sunt apelurile și negocierile. Pentru al treilea - bugetul de publicitate care este cheltuit. Pentru a patra - bănuți la sfârșitul lunii.

Dacă liderul nu mai este prima zi de studiu a publicității contextuale, atunci vinul, pe baza unor criterii evidente, începe să ajungă la obiective logice care în afaceri pot rezulta în una din trei forme:

  1. Nou (formular pe site);
  2. Dzvinki;
  3. Achiziții.

A treia meta este cea mai bună. Primele două sunt încă o opțiune bună, dacă vrei să aduci totul la ultima.

Luăm ca bază unul dintre suprarezultate. Iar duhoarea este absolut dezgustătoare din cauza a ceea ce spune regizorul. Să ne dăm seama chiar acum.

Trei abordări

- Cheltuiesc în prezent 200 de mii de ruble pe publicitate pe internet. Unde sunt clienții mei?
-Ai un CTR foarte mare.
- Apropo, Si-Ti-ul tău... cum e acolo? Eficienţă?
– Cum apreciați eficiența? Ce formulă?
- Care este formula? Văd puține vânzări.
- Clar.

Nu merge așa

Nu trebuie să faci asta. Cu toții suntem afaceri serioase și, prin urmare, putem vedea rezultatele publicității contextuale cu o abordare serioasă.

În mod ideal, aveți grijă de examinările directorului, altfel, dacă mirosul nu este adecvat, atunci trebuie să vindeți totul în bănuți.

De aceea, o citesc special pentru tine, cu drag, pregătind 4 abordări pentru a lăuda decizia - campania ta este încă eficientă.

Acestea sunt formule gata făcute dincolo de cunoștințele tale și trebuie să cunoști fiecare atom al reclamei tale.

ROMI. Rubarbă nou venită

Cel mai simplu mod de a evalua eficacitatea publicității contextuale este măsurarea rentabilității investiției.

Acesta este un indiciu al rentabilității investiției, care este probabil să fie adevărat pentru orice afacere directă.

Dacă rentabilitatea investiției este mai mare de 100%, atunci noul produs este bun, așa că nu veți avea mulți bani pentru tot.

Spun „nu este prea mult pentru toate”, pentru că mai trebuie să aduni bani și alte cheltuieli. Acesta este modelul pentru incepatori.

Dacă doriți să aflați mai multe despre această abordare și să învățați cum să respectați ROMI, atunci vă recomand cu căldură să citiți articolul nostru.

CPL. Râul de completări

CPL este valoarea unui dolar sau, după cum se spune la modă, valoarea lead-ului/aplicației.

Acest spectacol din spatele formulei pentru noua perioadă este respectat. Perioada tipică este de o lună, iar de cele mai multe ori compania plătește un salariu directorului.

Uneori, nu toate aplicațiile pot fi contactate prin telefon și întrebat despre produsul dvs. Prin urmare, este obligatoriu să îndepărtați gheața neclară.

Nu va mai trebui să combinați un număr de apeluri din aplicații pentru rezultatul final.

CPS. Rubarba este deja completă

CPS este costul unei vânzări. Aceasta este ceea ce numim responsabilitatea clientului.

La sfârșitul zilei, după anularea cererii de pe site, a contactat managerul cu privire la cerere și a venit la birou pentru a efectua o plată în avans. Ne bazăm și pe formula:

Pentru a înțelege cât de adecvat este angajamentul clientului în contextul actual, trebuie să cunoașteți valoarea maximă admisă pentru toate cheltuielile și veniturile.

Înainte de asta, abilitatea clientului va fi un minunat stiuleț de rozemă cu orice fel de regizor.

Chiar dacă îi spui cuiva că ai nevoie de vânzări (în cel mai rău caz, aplicații) pentru 2000 de ruble, atunci nimeni nu se va gândi să-ți justifice un CTR grozav.

Deși directologii nu sunt proști, nu vă vor cere conversii de piele. Deci fii pregatit pentru asta.

LTV. Stăpânul despicat

Dacă câștigi bani, atunci, în primul rând, ești deja surprins de cifre, dar altfel, îți vei schimba foarte mult viziunea asupra atragerii clienților.

Și în al treilea rând, veți fi cu cap și umeri peste 90% dintre antreprenorii ruși care încă se concentrează pe totul. Ei bine, îmbunătățirile în eficiența roboților sunt chiar după colț.

LTV este numărul de bănuți pe care îi primiți ca client pentru întreaga oră de interacțiune cu compania dvs. După cum pare, „până când moartea te despărți”.

De exemplu, unul dintre clienții noștri a remarcat că publicitatea contextuală în Rețeaua de display permite mai multor clienți să aducă cu 37% mai mulți bani pe râu, egal cu clienții care provin din .

Deci, pentru această onestitate, avea nevoie de analize pentru râu, dar pur și simplu a extins rentabilitatea investiției timp de o lună fără a oferi o astfel de perspectivă.

Pentru a susține acest afișaj, veți avea nevoie de o conexiune la afacerea dvs., adică.

Ale rândul său, al cui este. Această analiză a eficienței publicității contextuale este cea mai de încredere. Și mergând înaintea mea, nu este nevoie să spun că nu aveți vânzări repetate.

Sunt în orice fel de afaceri, pur și simplu nu le-au implementat încă. Pot să prind din urmă orice se întâmplă 😉

Înainte de discurs. Dacă ești implicat în analiză, Roistat va deveni asistentul tău fidel. Și pe lângă cele 14 zile fără numerar, vei primi încă 5.000 de ruble (folosind codul promoțional „INSCALE”). ca un cadou.

SCURT DESPRE GOLOVNE

Afacerile nu sunt doar despre răbdare și sensibilitate, ci și despre entuziasm. Afacerile trebuie să pună totul în cifre.

Ele pot fi atractive pe hârtie (CTR ridicat și scăzut), dar volumul de aplicații te privează de cele mai bune rezultate și, ca urmare, vei cheltui mai mult pentru obținerea unui client, mai puțini bani de la ele.

Prin urmare, a trecut ora rozrakhunki-ului infernal. Luați totul în serios. Tim mai mult, acum știi ce trebuie să-i întrebi pe director: ROMI, CPL sau CPS ajustat pentru LTV.

Regizorul vă va oferi cu ușurință primele două spectacole, dar pentru a scăpa de celelalte va trebui să exersați și, după cum știți, nimănui nu-i place munca. Tine-o pentru tine.

P.S. Majoritatea proprietarilor de afaceri nu le place publicitatea în Google. Adwords, deoarece nu stau acolo, va fi mai puțin eficient.

Și vreau să vă dezamăgesc cu cele mai recente statistici despre eficiența publicității în Google față de Yandex:

  1. Pentru centrul Rusiei, rata câștigurilor a fost mai mică cu 11,2%;
  2. Pentru localitățile cu o populație de peste un milion, rata a scăzut cu 14,6%;
  3. Pentru locurile sub un milion, rezultatul a ajuns la 25,3% pe Google.

Am publicat o nouă carte, „Content Marketing in Social Media: How to get into Heads of Pre-Payers and Confund them with your brand.”

Este dificil de înțeles cum funcționează și cum să-i evaluezi eficacitatea. Cu micul nostru ghid, va fi puțin mai ușor să câștigi bani. Dacă nu știți ce este publicitatea bună în Yandex.Direct și Google AdWords, căutați Zen, citiți și luminați-vă. Sunt deja un ax.

Cum se evaluează eficiența publicității contextuale

Pentru început, ai nevoie de un plan. Formulați meta campaniei cât mai clar posibil. „Aduceți clienți noi” nu este meta. Și axa „pentru a realiza 15 aplicații într-o lună” a dispărut complet. Un alt punct important: eficacitatea publicității contextuale ar trebui să fie evaluată în mod regulat în orice perioadă. Ca urmare a Republicii Kazahstan, vă puteți uita la indicatorii de conversie, picături de pisici pe care site-ul dvs. le arată deja.

Scopurile sunt desemnate

Acestea pot fi:

  • Achiziții;
  • Dzvinki;
  • Rezerva formează poarta de acces;
  • Adăugarea mărfurilor la final;
  • Revizuirea paginii de contacte;

Pentru a evalua eficacitatea publicității contextuale, este important să analizați și comportamentul clienților pe site. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți în ce măsură propunerea dvs. este utilă pentru koristuvachs și în ce măsură este în concordanță cu credințele lor. Obov'yazkovo se minune de:

  • Ora de navigare pe site;
  • Mă voi uita din nou la Glibin;
  • Prezentare de videoclipuri;
  • Vizitează din nou.

Pentru a ține totul sub control, ajustați-vă cu atenție obiectivele în Yandex.Metrics și Google Analytics. Și nu uitați de etichetele UTM pentru campanii.

Structura campaniilor a fost gândită

Totul este bine, deoarece diferite tipuri de anunțuri sunt grupate în jurul campaniei - este mai ușor să obțineți conversii. De exemplu, după tip de serviciu sau produs, regiune, tip de solicitare.

Uimit pliat corect

Pentru ca totul să funcționeze bine, totul trebuie optimizat. Lista de verificare mică a axei:

  • Titlul și textul au un cuvânt cheie;
  • Anunțul are o scurtă descriere a produsului, preț, îndemn la acțiune;
  • Sunt indicate numărul de telefon, adresa și comanda prin poștă (de exemplu, pentru o categorie specială dintr-un magazin) Nr.
  • Toate părțile selecției sunt corecte și corespund așteptărilor clienților;
  • Mesajele au etichete UTM;
  • A fost selectat nucleul semantic corect.

KPI desemnat și protejat

Să presupunem că v-ați familiarizat cu valorile și cu Republica Kazahstan, v-ați aprovizionat cu floricele de porumb și v-ați pregătit să vă protejați cu bucurie de creșterea profiturilor. Acum este momentul să luăm în considerare KPI-urile – principalul instrument de verificare a eficienței publicității contextuale. Duhoarea ajută la evaluarea calității drenajului pielii și a vânzărilor. Dacă valorile se încadrează în intervalul normal (cum ar fi să rămâneți peste media cecului și alți parametri), atunci puteți doar să stați și să vă bucurați de viață și, ca o campanie de recompensă, parcurgeți din nou toate punctele de pe lista de verificare și priviți pentru recompense. Este important să adăugați cu atenție CPA și care sunt indicatorii cheie, mai degrabă decât să analizați și orice altceva. Să aruncăm o privire mai atentă la abrevierea inconștientă a pielii.

ROIînseamnă randamentul investiției, iar în rusă „rentabilitatea investiției”. Obțineți o asigurare ca aceasta:

ROI = (Venit - Investiție) / Investiție x 100%

CPA- Asta cu un singur scop. Obțineți o asigurare ca aceasta:

CPA = Vitrati / Numărul de scopuri ale clienților

CPL- Varietatea unui animal. Totul este la fel de simplu aici:

CPL = Vitrati / Cantitate de fiare

Apropo, puteți deschide afișajulCPO/CPS(cost pe comandă/vânzare) – costul vânzării efective. Ca și în alte cazuri, pentru a evalua acest indicator, este necesară împărțirea cheltuielilor pentru publicitatea contextuală la numărul de vânzări.

Tarife limită stabilite

Este imperativ să vă dați seama cât sunteți dispus să plătiți glumeților lacomi pentru un partener. Acest indicator este asigurat pe baza ratelor de conversie și a rentabilității medii a vânzărilor. Dacă nu stabiliți o limită pentru eficiența producției, banii vor zbura și mai repede, iar eficiența nu va fi la fel de mare. De asemenea, este util să folosiți bugetul redus - acest lucru va ajuta la optimizarea cheltuielilor.

Cum se verifică eficiența publicității contextuale?

Comparați dinamica și KPI-urile campaniilor între ele și în momente diferite. Evident, este necesar să se estimeze volumul necesar de conversii și eficacitatea acestora.

Buget = Numărul de clicuri x Volumul mediu de clicuri

Yandex.Direct

„Direct” are un serviciu special, accesibil din interfața principală. Se numește (în raptovo) „Prognoza bugetară”.

Ajută la înțelegerea cheltuielilor pentru publicitate și la prezicerea principalelor indicatori: cost pe clic, CTR, numărul de afișări și clicuri. Golovne, amintiți-vă că prognoza este prognoza și indicatorii sunt acoperiți de statisticile pe care le are Yandex. Și se rezumă la rezultatele campaniilor altor agenți de publicitate, care sunt puternic împărțiți pentru rigoarea lor: unii vor să strice totul, alții doar irosesc bugetul fără niciun sens. Imaginea reală depinde în mare măsură de ajustarea Republicii Kazahstan. Dacă totul este făcut corect, bugetul în ansamblu se poate dovedi a fi mai mic decât era prevăzut.

Google AdWords

Google are, de asemenea, un instrument de planificare a cuvintelor cheie.

Există toate la fel: defalcarea numărului mediu de afișări și clicuri, valoarea acestora. Toți indicatorii vor fi, de asemenea, despăgubiți pe baza statisticilor, astfel încât imaginea reală poate varia și va fi determinată pe măsură ce campania este ajustată. De asemenea, este important să vă asigurați că este asigurabil fără a plasa căutarea, atunci. Nu va exista nicio prognoză pentru afișări și clicuri pe rețelele partenere (acest lucru este valabil pentru ambele sisteme).

De ce ar trebui să fim atenți la context?

  • Tip de cazare. Cele mai dorite locuri - furia față de videoclip - să fie făcute cât mai scumpe.
  • Configurarea campaniei. Dacă programați afișări în toată Rusia și nu setați un interval orar, bugetul dvs. de publicitate va crește semnificativ. O modalitate bună de a optimiza cheltuielile este să setați direcționarea geografică cât mai precis posibil și să afișați numai oamenii pe vreme caldă.
  • Sezon. Fluxul pentru aparatele de aer condiționat crește foarte mult, iar fluxul pentru unitățile de încălzire crește. Este necesar să aveți grijă atunci când planificați RK, cu cât beți mai mult, cu atât va apărea prețul pe clic mai mare. Puteți vedea dinamica modificărilor frecvenței interogărilor folosind Yandex.Wordstat și Google Keyword Planner.

Odată ce fiecare grup individual și-a lansat propriul RK, stabilește corect obiectivele și dezvoltă KPI-uri, evaluează eficiența contextului și, în acest caz, ajustează strategia fără a întâmpina dificultăți speciale. De asemenea, este dificil să gestionați cheltuielile pentru publicitate: pentru o evaluare clară, puteți utiliza rapid instrumente speciale de la Yandex și Google.

 

 

Tse tsikavo: